deman adam dan hawa

 hero adam....
 dari novel ke kaca tv
adam dan hawa...

sekarang tengah musim cerita adam dan hawa saya pasti ramai yang dah tengok cerita ni...pada mereka yang dah ada astro mustika hd kat rumah bestnya boleh tengok..saya lak hanya dapat tengok selepas en.hubby sayang download..hehe

sebenarnya saya teruja sangat nak tengok cerita ni sebab saya dah baca novel adam dan hawa ni..ceritanya best sangat...bagi saya lakonan nadiya nisaa patot diberi pujian 5 bintang...coz nadiya berjaya membawa watak hawa dengan berkesan..

dan tak lupa juga pada penulis novel yang saya memang minat sangat dengan penulisan aisya sofea,..memang terbaik...kalau dah gaji saya mesti beli novel.almaklumlah bosan duk dalam komuter better baca novel..hehe tak buang masa dan layan jiwa..huhu

8 comments:

  1. saya memang peminat aisya sofea.. sume buku saya ada, asal ada baru mesti beli.. cerita pun best2.. tapi tak berkesempatan nengok ceritanya lagi sedey...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun sama..walaupun en hubby rajin mendownload..tp tgk pun setakat yang sempat jerk..sbb banyak masa habis melayan damia..hehe

      Delete