farhana dan fariz

 pic kenduri kat besut
 akad nikah
kat ipoh

salam  semua...hari ni tiba2 rasa nak upload pic kawin farhana dan faiz...pasangan ni sweet sangat..farhana ni sepupu suami saya..hehe harap2 cepat dapat baby ek..doa kak tie dengan abg tomy...untuk farhana dah fariz..

majlis berjalan dengan lancar...alhamdulilah farhana dah selamat bergelar isteri fariz sekarang...so farhana boleh la join group 'isteri' yer...hehe farhana nikah malam...hari ahad farhana sanding..tak sempat tangkap pic dengan pengantin masa kat ipoh...

kat belah terengganu pulak kami bertolak dari ipoh ke sana kul 8.30 pagi...tp sampai kat kg limbongan lambat jugak dalam pukul 10 malam... penatnya tuhan saja tahu,..tapi demi pengantin kami gagahkan jua...hehe

7 comments:

  1. Alhmdulllah...
    Tahniah dan selamat pengntin baru utk Farhana dan fariz....

    p/s..rindu nak tengok baby mia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak mp:saya pun dah rindu kat kak mp lama benar saya tak buka blog...akak sihat?

      Delete
    2. Alhmdulillah..akak sihat dear...

      Delete
    3. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. tahniah utk pengantin....jauh pn ttp pegikan kalau dah rapat....

    ReplyDelete
    Replies
    1. aishah betul tu...sebab masa kenduri akak pun farhana datang so bila tiba dia punya turn...akak pun turun padang jugak...hehe

      Delete
  3. memang penat mggu lepas..penuh dgn keje kawin dan jemputan kenduri..sy sampai demam ni..huhu

    ReplyDelete