istanbul aku datang

alisa-cute...
 beto dan lisa
istanbul aku datang

sekarang saya tengah deman nak tengok cerita ni,..bukan deman sbb kena hujan.tp nak tengok cerita istanbul aku datang...saya ni dah ler minat sangat kat lisa...hehe cute ar lisa dalam cerita ni...ingat nak ajak en.hubby pi tengok..tp cian lak nak tinggalkan si kecik ni...

tp hubby saya ni dia tak minat tengok cerita jiwang..dengan cintan...hehe so saya terpaksalah suh dia download..bole tengok sambil layan damia..hehe jadi mia terpaksalah layan cerita ni dengan mama..hahaha cian mia...

sebab2 nak tengok sangat cerita ni..coz cerita ni dia buat kat istanbul tu yang rasa teruja sesangat2 tu,,hehe cerita ni lisa datang ke turki sbb nak suprise kan pakwenya azad,...sbb dalam masa tiga bulan dia nak ambik hati azad untuk melamarnya...jom layan....

5 comments:

  1. Suke3... Cite nie mmgbest sgt3..lisa cute gile..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sabar nak tengok...lisa mmg cute sangat...

      Delete
  2. suami akak pun tak minat citer jiwang dan cintan cintun....

    ReplyDelete
    Replies
    1. agaknya jiwa lelaki kot..hehe tp ada juga yang minat kan kak..hehe untung kalau yang minat dapat teman bini tengok cerita jiwang,..hehe

      Delete
  3. uishhhh tingin nk g tgk citer ni..ramai ckp best

    ReplyDelete