Suntikan ATT



adoi lenguhnya lepas suntikan att menyesal inject kat belah kanan..nanti dos kedua nak suntik kat belah kiri ar pulak..adoi..

sebenarnya tujuaan suntikan att ni untuk membentuk antibodi bagi ibu mengandung..untuk elak kan baby dan mama dari kuman yang mudah dijangkiti..contoh melalui luka dan sebagainya..

tahan jerklah demi baby mama sanggup berkorban apa saja..sbb mama sayang anak mama yang makin lama makin aktif dalam perut mama..love u baby..

6 comments:

  1. xsbr nok tgk anak sdara bru plop..

    ReplyDelete
  2. ada suntikan baru ek?
    ni kena bayar sndiri ke atau mmg kerajaan bagi?

    ReplyDelete
  3. ara aka temoh my sister> hehe tunggu bulan 12 aku pantang bachok yahoo..bestnya...\

    ReplyDelete
  4. mama noriz} suntikan ni dulu nuriz tak pernah dapat ek..sekarang maybe prosedur baru minum air gula pun sampai 2 kali..dulu tak ada..

    ReplyDelete
  5. suntikan apa ni? mcm tak pernah dapat pun masa peknen.

    tpi masa anak pertama dulu adalah tp tak ingat suntikan apa. Mungkin untuk anak pertama je kot?

    ReplyDelete
  6. kak yus:tepat sekali suntikan ni mmg untuk anak pertama..hehe bila dah dapat anak kedua dah tak ada kot..hehe

    ReplyDelete