Dinner pau ayam

pau ayam(en.googles)
pau ayam saya..hehe
pau ayam gebu(en.googles)

malam ni makan malam saya dan suami hehe pau ayam..pau ni saya beli kat tesco..hehe sebenarnya teringin nak buat sendiri..tp kena survey resipi kat internet dulu..hehe saya ni pengemar pau..makanan sihat sbb just kukus,..

ingat nak kukus esok sempena hari raya haji..tp sbb mengidam punya pasal..saya dan anak saya teringin nak makan sangat2..so saya pun kukus ler hari ni sambil dengar takbir raya..sedihnya..tak balik kg...

nak kukus pau ni tak lama cuma perlukan masa 10 minit jerk..hehe al-maklumlah pau ready made..hehe sebelum makan baca doa makan dulu yer kawan2..jom makan sama2 menikmati pau ayam..hehe

8 comments:

  1. salam aidiladha Totie...thanx yer sudi jenguk dapur akak...akak follow k..

    ReplyDelete
  2. huhuh...ada jugak family nak raya sama...kite jugak beraya sorg2....

    ReplyDelete
  3. Selamat makan kuih pau untuk ibu & anak :)

    Salam Aidil Adha!

    ReplyDelete
  4. liza:selamat hari raya haji kak..saya suka follow org yang rajin masak..terima kasih sbb follow saya jugak..

    ReplyDelete
  5. nurwairani:jom raya kak rumah kita..hehe bulan ni banyaklah makan daging..hehe

    ReplyDelete
  6. dinas:selamat hari raya haji untuk dinas dan family..

    ReplyDelete
  7. hehehehe
    nanti anak mesti gebu cm pau
    hehehe
    comeeeiii nyeee!

    ReplyDelete
  8. hehe kelakar ar mimi ni..kalau anak akak gebu mcm pau hari2 akak picit pipi dia..hehe

    ReplyDelete