suka kucing

 jumpa kucing ni masa makan nasi lemak
 aksi manja kucing ni..
ni kucing saya kat kampung..nama dia ontot..hehe

kenapa saya suka kucing..sbb kucing ni cute sangat dan kucing adalah haiwan yang manja..hehe sebab tu saya suka kucing..sbb saya suka manjakan kucing..dan saya juga suka di manja..hehe cuma sekarang sejak ada anak saya dah lama tak main dengan kucing rindu lak kat kucing saya kat kg..

dulu masa saya umur 12tahun..saya ada seekor kucing..bulu dia kaler itam tp dah mati..sedih sangat kena langgar dengan kereta..ayah saya tanam kucing saya  kat belakang rumah..sedih sangat masa tu..sbb setiap hari saya tido dengan kucing saya upit...

yang paling saya ingat saya suka potong kuku kucing saya..bila ingat balik tak baik saya buat mcm tu kat kucing..maklumlah masa tu saya tak matang umur baru 12 tahun..hehe perangai budak2...bila dah dewasa baru fikir...

3 comments:

  1. Replies
    1. hehe nama ni ikut suka jerk letak..hehe

      Delete
  2. la potong kuku kucing...hehee xpasal2 dia xleh panjat memanjat dgn suksesnya...saya pun suka kucing...:)

    ReplyDelete