tudung express

 masa anak dara dulu tudung pilihan semestinya bawal
 bila dah jadi mama mia...tudung express jadi pilihan...
hehe sajer letak pic lisa...cumel kan????

sejak bergelar mama ni saya jarang mengenakan tudung bawal..disebabkan kesuntukan masa nak mengosok tudung...hehe satu hal lagi cari tudung yang tak payah pakai keronsang...disebabkan mia suka sangat dengan keronsang...huhu bahaya tu...

jadi tahun depan saya kena lah rajin2 membeli tudung express..hehe lokasi yang saya suka kat pasar malam jalan tar...tak pun kat pasar malam kat rumah saya jerkkk..mana2 yang saya rasa sempat...hehe saya sebenarnya teringin nak pakai shawl...tp tak dapat,..sbb ambik banyak masa nak pakai shawl..

teringin jugak nak beli tudung kat butik kawan saya kat shah alam..butik kawan saya norjie..tp asal nak pi jerk..mesti rasa malas nak jalan jauh2...nampaknya beli pun sekitar kl jerk lah..hehe bulan lepas budjet lari tak dapat beli tudung...huhu sapa2 yang nak buang tudung lama boleh ler pos kat saya yerk...saya tak kisah...hehe

8 comments:

  1. Akak pun suka tudung ekspres...cuma sesekali berbawal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang ni sejak timbul bawal banyak tone...hati terpikat nak pakai bawal..hehe

      Delete
  2. salam... sy pun suka beli tudung xpress skrg nie... senang kan.. lagipun memang 'rajin' nak mengosok tudung...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam...sekarang ni cari bawal yang mcm tudung express...tang gosok serahkan pada en.hubby..hehe

      Delete
  3. Saya pulak kurang suka tdg ekspress ni..antara sbb utamanya, bentuk muka bulat saya ni lah.

    Tapi mmg betul, kalau ada anak kecik dah mcm terpaksa beralih ke tdg xpress..sbb bdk kecik suka pegang brooch..bahaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu yang saya takut..anak saya pulak jenis lasak...

      Delete
  4. Replies
    1. saya mungkin berbawal..tp sekali sekala..hehe

      Delete