ayam masak lemak cili

ni letak kentang(from en.googles) pic kat bawah ni dari en.googles
ni saya masak lunch tadi..letak tomato

hari sabtu ni tiba2 terkeluar ideal lak nak masak ayam masak lemak cili api..hehe saya pakai santan kotak..tp hari ni kurang menjadi sikit..hehe

nampaknya kena belajar lagi ni dengan kawan2 dalam blog yang terer masak ayam masak lemak ni boleh lah komen ek..saya budak baru belajar..hehe

kalau orang yang pro makan ni..sah2 kena cop fail..hehe tapi tak apa prinsip saya gagal sekali lain kali cuba lagi sampai menjadi..nk ke tahap pro..lambat ar..hehe janji hubby suka dah cukup gembira buat saya..

4 comments:

  1. rjin mu msk.. ma xmsk ari ni.. wt air barli ja.. ma selsema..

    ReplyDelete
  2. gulai ayam masak lemak cili api elok guna santan segar supaya pekat


    usaha lagi lama2 nanti mesti lagi sedap gulai tu

    ReplyDelete
  3. ara a.k.a temoh adik ku:hehe aku try2 jah...lepas beranak ni ma pulak masak ko aku..tak sabar nak kelik bachok pantang..

    ReplyDelete
  4. ibu intan:terima kasih kak komen yang baik..hehe next time nak buat dengan santan segar lak..hehe

    ReplyDelete