Kek gulung pandan

kek gulung pandan beli..hehe

kek gulung coklat (en.googles)

hari ni teringin sangat nak makan kek gulung sedapnya..hehe hubby kalau tang kek dia suka makan perisa pandan dengan coklat..hehe next time nak beli coklat lak..

nak buat sendiri tak pandai nampaknya saya kena pi kursus buat kek ni..hehe tp belum beli oven dengan mixer...plan bulan depan nak beli pengukus..

masa kecik2 dulu tok mama suka beli kek setiap kali singgah ke pasar raya..hehe seronok sangat..teringat masa kecik2 dulu..

10 comments:

  1. jendela hati:sama pebret dengan hubby saya..

    ReplyDelete
  2. el-janna:nyum nyum mak buyung makan banyak..hehe

    ReplyDelete
  3. sedap kalau makan petang2 dgn teh tarik ne..salam kenal..hehe

    ReplyDelete
  4. mama amana:btol2 semalm saya potong makan malam dengan hubby..salam kenal jugak dari saya..

    ReplyDelete
  5. man:btol2 tak bole makan selalu nanti kena kencing manis kang naya..hehe

    ReplyDelete
  6. akak pun suka makan ni, tapi kalau buat memang tak pandai, dah cuba buat, tak jadi

    ReplyDelete
  7. kak yati:tak apa kak sekurang2 nya akak pernah mencuba..nanti akak try buat lagi..dan jangan lupa publish kat blog..

    ReplyDelete