Cookies ice-cream

mc Flurry..nyum nyum...
ice cream pebret mama,papa n baby..
animate ice cream(pic en.googles)

hari ni nak cerita pasal ice-cream..saya n hubby suka makan ice-cream tp bukan setiap hari..kalau hari2 bahaya ler pulak untuk kesihatan hehe....

dulu kalau nak makan ice-cream ni free jerk al-maklumlah pernah kerja kat mcd..sekarang kena beli ar...hehehe ice-cream ni kalau time panas2 layan jerk makan..sedapnya...

kalau kat kg saya sambil jalan2 round pantai saya mesti beli ice-cream to ice-cream ni lain sikit saya panggil ice-cream roti sedapnya..tak tahu nak cakap..hehe sapa2 yang gemar makan ice-cream jom komen2..hehe bab kata ucop wilcha cer citer cer citer..SEKIAN..

12 comments:

  1. yum yum jom el-janna join makan dengan akak...

    ReplyDelete
  2. jom makan ice-creAM best release tension..tambah lagi malam ni panas..

    ReplyDelete
  3. Totie... karipap besar tu kedainya tak jauh dari restoran Juara Tomyam. :)

    ReplyDelete
  4. akak biasa2 je ice-cream ni, tapi suka gak makan aiskrim roti tu...

    ReplyDelete
  5. kak cik:wah tq kak cik nanti saya dengan hubby nak pi beli..

    ReplyDelete
  6. kak yus:sama jugak citarasa kita rupanya..sedapkan kak yus..hehe

    ReplyDelete