Jalan2 dengan hubby

tandu..
kalau kawin berarak naik tandu best jugak kan..
masa ni raya cina

pic ni diambil lepas kawin dengan hubby..kami jalan2 pi time square..hehe bosan duk kat rumah hubby ajak2 jalan..so dapat lah jugak tengok2 time square ni..tak shopping pun..makan angin..hehe

alang2 dah jalan2 makan angin sempatlah jugak tangkap pic suruh en.hubby tangkap..hehe saya suka bergambar..tp tak pandai nak posing..hehe gaya2 statik tahu ar..hehe

masa ni tengok barang2 dari cina rasa nak honeymoon kat cina jerk..hehe tp fulusnya tak ada..so dapat tangkap pic ala2 dekat cina pun jadilah..hehe ada jugak kenangan..hehe

4 comments:

  1. selalunye tengok kat tv jer...org naik mcm tu..

    ReplyDelete
  2. ainnoraini:sebenarnya tak boleh masuk dalam tu..tp teringin sangat saya masuk jugak..hehe

    ReplyDelete