my cousin fendi kawin

fendi dan sanah
damia..oh damia
tema merah..

hehe sempena cuti sekolah cousin saya fendi kawin..yang paling best saya pakai baju mengikut tema pelamin dan pengantin..hehe saya pun tak tahu yang fendi memilih tema merah sempena hari berbahagianya..hehe

yang paling seronok mia sbb tengok pakcik fendinya naik pelamin dengan cik sanah..hehe nasib baik saya dah habis pantang jadi dapatlah makan apa yang terhidang..cuma mak saya tak bagi saya makan labu..

lepas selesai majlis fendi di kuala berang kami sekeluarga ke rumah ayah fendi yang kami panggil ayah do..kat felda cerul..seronok sangat tengok felda dah maju berbanding 20 tahun dulu..

21 comments:

  1. cantekkk!!
    merah menyala temanya.. ;)
    semoga berbahagia hgga ke Syurga.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin tq...doakan untuk sepupu saya...

      Delete
  2. comel damia.. selamat pengantin baru acik fendi

    ReplyDelete
  3. selamat pengantin baru..moga kekal

    datang dari blog mak dara..

    ReplyDelete
  4. felda skrg mmg dah maju...hihihhi
    (anak jati felda ni)
    hahaahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. serius felda makin maju..kagum dengan orang2 felda..munna felda kt mana???

      Delete
  5. wah mia dh g jenjalan kenduri kawen dgn mama ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tak sangka mia suka dengan orang ramai...

      Delete
  6. amboiii..mia dah jalan2 ya.....
    Cantik tema warna merah......

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe mia dah jalan2 kak mp..hehe dia suka tengok org ramai..hehe

      Delete
  7. wah3 mia kemain debab lagi ye! geram cik ana tgk! hehe
    waaaaaaah tema merah! cantik3!! :)





    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe sekarang lagi debab tak larat nak dukung..hehe

      Delete
  8. As salam Totie,

    Kdg kala warna merah cantik jugak ye... Salam Perkenalan, harini baru sempat jenguk ke sini... Ya ampun! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal juga..bagi saya merah garang dan berani..hehe

      Delete
  9. abang fendy nampak cute kn kak long....huhu...tu pun lepas dila solek...kui3

    ReplyDelete