irma hasmie bertunang

nice in blue
cumel
manis menawan..

cumelnya irma hasmie..tak sangka dah bertunang..paling saya suka baju tunang irma ni direka khas oleh hatta dolmat..cantiknya...teringat pulak dekat cousin saya yang memilih tema biru dihari bahagianya..

busana ni nampak anggun dan sangat sesuai dengan irma yang cun tambah manis dipakai ketika hari petunangan..tahniah irma teringin nak tengok irma kawin lak..mesti cumel mcm farah brep brep..

dulu baca kat blog sahaja irma bakal bertunang..akhirnya dapat jugak tengok pic irma bertunang..al maklumlah minat sangat2 kat irma ni..tambah lagi sekarang dah bertudung..alhamdulilah..penghijrahan yang baik..

24 comments:

  1. mmg comel kan irma bertudung...alhamdulillah

    ReplyDelete
  2. sweet
    tapi lagi cantik kalau irma tak alter kening dia dia
    pepun moga pertunangan ini kan berakhir dijinjang pelamin dan kekal bahagia selamanya dengan izin allah =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moga mereka ke jinjang pelamin..hehe mesti lawa..

      Delete
  3. Irma sangat sangat manis lepas bertudung. Alhamdulillah dia dah bertemu jodoh, semoga selamat hingga ke hari pernikahan & bahagia hingga ke akhir hayat, amin.

    ReplyDelete
  4. she looks very very beautiful on e-day of hers. <3 semoga irma hasmie dan pasangan berbahagia senantiasa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin..sama2lah kita doakan kebahagian mereka..

      Delete
  5. xsabar nk tggu hr bahagia dia on 1st july nnt

    ReplyDelete
  6. suka tengok Irma bertudung....comel dan manis...

    ReplyDelete
  7. subhanallah comel irma :) moge2 kekal selamanya irma dan tunangnye :)







    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  8. comel irma lepas pakai tudung....tak tahu pun dia da bertunang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. moga berkekalan dengan imej ini..amin...

      Delete
  9. Ayu Irma Hasmie ni.
    Sejuk je mata memandang. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu sangat setuju dengan pendapat yati..

      Delete
  10. As salam mama mia,

    Suka tgk irma hasmie tersenyum... senyuman yg sgt manis! Semoga dia berbahagia dan selamat diijabkabulkan...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin..tak sabar rasanya nak tengok irma kawin..

      Delete
  11. Orang dah lawa , bertudung lagi lawa nmpk sopan dan ayu

    ReplyDelete