vietnam

halong bay(en.googles)
vietnam(en.googles)
bendera vietnam(en.googles)

sebenarnya masa kawin dulu teringin nak honeymoon kat vietnam..hehe saya suka jalan2 tengok tempat orang..tp budget tak mencukupi saya pun batalkan lah niat tu..nanti ada rezeki teringin nak pi vietnam..

kawan saya kata pakaian kat vietnam murah2..lacoste ori pun murah kat sana..huhu tu yang teruja nak kenal negara vietnam ni..hehe pastu bole tengok ke unikan negara orang..hehe jika ada peluang satu hari nanti saya nak bawak anak saya ke sini..

kat sana kawasan pertanian dia subur,.kata kawan saya kat sana sejuk waktu pagi..hehe tp kawan saya cakap cuaca kat sana lebih kurang macam kat malaysia jerk..hehe jadi tak terkena kejutan budaya sangat ar..hehe

12 comments:

  1. ai suka bagi gegulrz sana cantek khen....barang pong murah2

    ReplyDelete
  2. cheqna dah siap booking semua dah utk ke vietnam tapi x dpt pergi..huhuhu takpelah mungkin bukan rezeki lagi

    ReplyDelete
  3. Shoping sana mst best kan.. Hi3!!

    ReplyDelete
  4. baju dia pun cantik jugak....yg jual kat malaysia pn xde mahal mana,beli sana lg murah le...;p

    ReplyDelete
  5. Ha ah, kawan saya pergi Vietnam, siap borong benang dan kain semua. Katanya, murah. :)

    ReplyDelete
  6. akak suka kawasan kg di sana...mcm di M'sia jugak...Memang pakaian di sana murah2....

    ReplyDelete
  7. lady ayu:suka tengok baju tradisi vietnam..tp saya tak muat nak pakai..hehe

    ReplyDelete
  8. cheqna:tak apa pasni honeymoon kat sana tau..hehe

    ReplyDelete
  9. salina:mesti bestkan..tu teringin nak pi sana..hehe

    ReplyDelete
  10. aishah:sambil shopping sambil jalan2 kat hanoi..wah berangan saya..

    ReplyDelete
  11. yati:wah mesti bestkan..kena beli banyak2 tu,..

    ReplyDelete
  12. kak mp:kawan saya cakap mcm kat malaysia..cuma budaya berbeza..

    ReplyDelete