wedding yop dan ain..

acara potong kek
after akad nikah..hehe
tahniah ain..

selamat pengantin baru ain dan yob..masa kawin cousin papa ni mama dan mia tak dapat pi sebab masih dalam pantang lagi..tak sempat nak kenal rumah ain kat johor..ain dan yob ni dah lama bercinta sejak di uitm lagi..secocok sangat..hehe

dulu masa saya kawin depa ni pengapit tetap saya..hehe moga jodoh ini sampai ke surga amin..yang penting sekali tak sabar nak tengok ain dapat anak kembar..hehe ni cita2 ain dan yob..

bila tengok kerusi kat pelamin ain teringat masa kawin dulu tak sangka citarasa kita sama..hehe masa ain dan yob tunang dulu saya tak dapat pi sbb makcik saya meninggal dunia..kali ni pulak dalam pantang..papa lah wakil kami..hehe love u papa..


9 comments:

  1. takpela.tak dpt nak gi.tp dah wakilkan kan.boleh tgk gmbr jugak kan,...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2 tu pun nasib baik ada fb..hehe

      Delete
  2. selamat pengantin baru buat pasangan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya tolong jawabkan untuk pengantin..tq

      Delete
  3. selamat pengantin baru pada pasangan

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya tolong jawabkan untuk pengantin..tq

      Delete
  4. selamat pengantin baru juga ya...singgah blog ne sambil follow mama mia..tq singgah dan komen...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2..best tengok blog anitadiana/..tu saya terus follow..

      Delete
  5. selamat pengantin baru...salam kenal..kak fieda follow sini ye..

    ReplyDelete